Pозмір шрифта: Кольорова схема: Зображення: Міжбуквенний інтервал:
A A A
дрібний / середній / великий
Звичайна версія

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) інформує

04 Чер о 11:40
55
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) інформує
A A A

З 1992-2001 рр. в Україні діяв державний акт на земельну ділянку рожевого (червоного) кольору  який не містив кадастрового номеру земельної ділянки. Крім того ще не було кадастрового номеру, такі державні акти могли містити дані щодо декількох земельних ділянок з різними цільовими призначеннями.

Важливо знати, що так звані державні акти на землю старого зразка є дійсними і є підтвердженням права власності на землю, але без наявності кадастрового номеру таку земельну ділянку не можливо продати, подарувати, здати в оренду чи оформити її у спадщину.

Отож, необхідно присвоїти такій земельні ділянці кадастровий номер. Адже, кадастровий номер – це індивідуальна, що не повторюється на всій території України послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування. В такому разі при зміні власника чи зміні цільового призначення – кадастровий номер земельної ділянки залишається незмінним. Він може змінитися тільки при розділі земельної ділянки (у такому випадку присвоюється два нові кадастрові номери) або при об’єднанні ділянок. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі. Для того, щоб отримати кадастровий номер потрібно:

  • укласти договорів із землевпорядною організацією для виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
  • зареєструвати земельну ділянку в Державному земельному кадастрі (ДЗК) з присвоєнням їй кадастрового номеру; 
  • отримати Витяг про земельну ділянку з Державного земельного кадастру.

Коли кадастровий номер присвоєно та відомості про земельну ділянку містяться у Державному земельному кадастрі необхідно зареєструвати право власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Державна реєстрація проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації заяви в Державному реєстрі прав.

Для реєстрації права власності заявнику необхідно подати наступні документи:

  • документ, що посвідчує особу заявника; реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • державний акт (який є підставою виникнення права на ділянку);
  • витяг з Державного земельного кадастру.

Документи можна подати самостійно або через представника. Якщо документи подає представник, йому потрібно також надати нотаріально посвідчену довіреність.

Належне оформлення документів, які підтверджують право власності на земельну ділянку і внесення таких відомостей до Державного реєстру прав – це гарантія захисту прав на землю.

При виникненні додаткових питань та консультацій можна звернутись в:

  • центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради (вул. Героїв Майдану, 7, 1-й поверх), тел. 50-90-72, 50-90-73, 50-90-74;
  • відділ з державної реєстрації речових права на нерухоме майно юридичного управління (вул. Героїв Майдану, 7, 2-й поверх), тел. 58-43-44, 58-43-45.


Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter