Pозмір шрифта: Кольорова схема: Зображення: Міжбуквенний інтервал:
A A A
дрібний / середній / великий
Звичайна версія

Хто може стати наставником для дитини-сироти або дитини позбавленої батьківського піклування

23 Лют о 10:49
11
Хто може стати наставником для дитини-сироти або дитини позбавленої батьківського піклування
A A A

За інформацією Чернівецького міського центру соціальних служб, наставництво є реальною, ефективною допомогою дітям з інтернатних закладів у соціалізації та адаптації до самостійного життя. Наставництво актуальне для дітей, які потрапили в систему інтернатів, та не будуть виведені з неї довгий час. Завдяки державі та спонсорам незахищені діти мають продукти, одяг і дах над головою. Але у них немає того, що не купиш за гроші – близької людини, яка могла б навчити елементарним навичкам життя. Приготувати їжу, заощадити кошти, оформити документи, влаштуватися на роботу – це очевидні речі для нас і невідомі для дітей.

Наставництво – це добровільна безоплатна діяльність наставника з надання дитині, яка проживає в інтернатному закладі, індивідуальної підтримки та допомоги, насамперед у підготовці до самостійного життя. Наставника може мати дитина віком від 0 до 18 років, яка проживає у закладах інституційного догляду, незалежно від того, має вона офіційний статус сироти чи ні.  Наставники допомагають дітям відчути себе особистістю, визначити інтереси та здібності, визначитися з професією, вибудовують моральні цінності, вчать робити вибір, розв’язувати повсякденні проблеми та спілкуватися з людьми.

Наставником може бути повнолітня дієздатна особа, яка пройшла курс підготовки з питань соціальної адаптації дітей та їх підготовки до самостійного життя, отримала висновок про те, що вона може провадити діяльність з організації наставництва, та уклала договір про наставництво.

Наставник має право:

1) отримувати від закладу вичерпну інформацію про стан здоров’я дитини, її рівень розвитку, особливості поведінки;

2) відвідувати дитину в закладі;

3) використовувати відповідно до рекомендацій закладу методи спілкування з дитиною, які позитивно впливають на її емоційний стан;

4) отримувати консультації закладу з питань виховання та розвитку дитини, особливостей її режиму дня та догляду за нею;

5) спілкуватися з дитиною за межами закладу за згодою дитини, її батьків, інших законних представників, керівника закладу;

6) запрошувати дитину до своєї сім’ї у святкові та неробочі дні, під час канікул за погодженням із службою у справах дітей та центром за місцем проживання наставника;

7) спілкуватися з дитиною за допомогою телефону та інших засобів зв’язку;

8) звертатися до відповідних органів, установ та організацій з питань дотримання прав дитини, задоволення її потреб;

9) надавати дитині допомогу в отриманні додаткових освітніх, соціальних, реабілітаційних, оздоровчих послуг відповідно до її потреб;

Дізнатися більше про наставництво над дітьми можна в Чернівецькому міському центрі соціальних служб за адресою: м. Чернівці, вул. В.Сімовича,19, або за телефонами 52-64-34, 095 45 14 723.


Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter