Pозмір шрифта: Кольорова схема: Зображення: Міжбуквенний інтервал:
A A A
дрібний / середній / великий
Звичайна версія
Бабюк Антоніна Анатоліївна
Секретар ( керуючий справами) виконавчого комітету міської ради
З 27.09.2018
Телефон:
552722
Графік прийому громадян:
1-й понеділок з 10:00 до 13:00; 3-й понеділок з 16:00
Дата і місце
народження
Народилася 19 жовтня 1966 року у с.Сербичани Сокирянського району Чернівецької області.
ГромадянствоУкраїна
Освіта, кваліфікація та спеціальність за освітоюОсвіта вища економічна (Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ )
Трудова діяльність за останні 10 років1994-1997рр. – економіст ТОВ «Надія», комерційний агент ТОВ «Рейтинг». З 1997 р. займається підприємницькою діяльністю.
Громадська діяльністьЗаступник голови ОССБ «Сонячний острів». Член волонтерської організації “Катарсіс”.

Член Асоціації платників податків України.

Член ради профспілкової організації підприємців МТК “Калинівський ринок”.

Член Наглядової ради КП «Чернівціводоканал»

Активно допомагає волонтерському руху.

1: Секретар виконавчого комітету

1. Забезпечує організаційне, консультативне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності виконавчих органів та виконавчого комітету  міської ради.

2. Організовує відповідно до законодавства матеріально-технічне забезпечення проведення референдумів, виборів Президента України, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування та Чернівецького міського голови.

3. Організує підготовку питань, що вносяться на розгляд виконавчого комітету, та забезпечує оприлюднення проектів рішень виконавчого комітету.

4. Організує підготовку засідань виконавчого комітету.

5. Забезпечує своєчасне доведення рішень виконавчого комітету до виконавців, а також їх оприлюднення у визначеному законом порядку.

6. Організує здійснення контролю за виконанням рішень виконавчого комітету.

7. Організовує діловодство у міській раді та її виконавчих органах, здійснює контроль за підготовкою, проходженням і виконанням службових документів та звернень громадян.

8. Забезпечує співпрацю міської ради з управліннями та відділами, виконавчими органами, незалежно від підпорядкування, правоохоронними та королюючими органами щодо виконання законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

9. Бере участь в розробці структури та штатної чисельності виконавчих органів міської ради.

10. Забезпечує планування проходження служби службовцями місцевого самоврядування, планове заміщення посад службовців місцевого самоврядування підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює їх просування по службі.

11. Здійснює контроль за утриманням, експлуатацією і санітарним обслуговуванням адмінприміщень, збереженням майна, безперебійною роботою систем водопостачання, опалення, енергопостачання та телеграфно-телефонного зв’язку в адмінприміщеннях міської ради.

12. Засвідчує підписи керівників, головних бухгалтерів, бухгалтерів виконавчих органів міської ради, підприємств, заснованих на комунальній зласності територіальної громади міста, житлово-будівельних кооперативів, товариств, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ЖБК, ЖБТ, ОСББ), зокрема й на бланках відкриття розрахункових рахунків в банківських установах.

13. Підписує ордери на житлові приміщення, угоди на право тимчасового проживання у житловому фонді міської ради, охоронні свідоцтва (бронь) на житло, ордери на кооперативне житло.

14. Вирішує за розпорядженням, дорученням  міського голови,  дорученнями заступників міського голови, рішенням виконавчого комітету інші питання, пов'язані з діяльністю виконавчого комітету та інших виконавчих органів міської ради.

15. Координує роботу та контролює діяльність:

- загального відділу  міської ради  в частині організаційного, документального  забезпечення роботи виконавчого комітету міської ради;  

- відділу звернень громадян;

- комунального підприємства «Муніципальний інфоцентр»;

- групи по транспортно-господарському обслуговуванню. 

16. Очолює:

- комісію з питань списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та матеріалів;

- постійну комісію з інвентаризації матеріальних цінностей;

- експертну комісію Чернівецької міської ради з питань роботи з документами, справами, виданнями, магнітними та іншими матеріальними носіями інформації, які містять службову інформацію і яким надається гриф обмеження доступу «Для службового користування»;

- комісію міської ради з підготовки пропозицій щодо матеріального забезпечення керівників підприємств, установ,закладів, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Чернівців;

- комісію міської ради з підготовки пропозицій щодо матеріального забезпечення керівників підприємств, установ, закладів, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади.

17. Відповідає за організацію роботи щодо запобігання корупційним і злочинним проявам у виконавчих органах міської ради.