19.03.2019











Інформація щодо організації та
проведення мирних заходів


Звіти про фактично використані кошти та надані послуги МКП


Доступ до публічної
інформації


Стратегічний план розвитку Чернівців на 2012-2016 роки


Генеральний план міста


Схема зонування міста Чернівці


Схема тимчасових споруд міста Чернівці


Карта номінованої площі та буферної зони ЮНЕСКО


Межі центрального історичного ареалу


На допомогу захисникам Батьківщини



МИ В:




МІСТА-ПОБРАТИМИ ЧЕРНІВЦІВ

Клагенфурт Назарет Ілліт Саскатун Конін Сучава Тімішоара Солт Лейк Сіті Ясси Бєльці









Повторне відстеження результативності регуляторного акта –
рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про Положення про Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради, внесення змін в рішення та визнання таким, що втратив чинність пункт рішення виконавчого комітету міської ради з цього питання» від 24 грудня 2013 року №681/22.

Вид та назва регуляторного акта:

Рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 24 грудня 2013 року №681/22 «Про Положення про Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради, внесення змін в рішення та визнання таким, що втратив чинність пункт рішення виконавчого комітету міської ради з цього питання».

Назва виконавця заходів з відстеження:

Відділ з питань оформлення дозвільних документів Чернівецької міської ради

Цілі прийняття регуляторного акта:

Основними цілями прийняття рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 24 грудня 2013 року №681/22 – чітко визначити порядок організації роботи та взаємодії учасників ЦНАП Чернівецької міської ради – державного адміністратора, адміністратора, територіальних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання переліку адміністративних послуг у ЦНАП, що дозволить:

1) організувати надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спростити процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечити інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

4) створення передумов для попередження корупції.

Строки виконання заходів з відстеження:

Січень-лютий 2015р.

Тип відстеження:

Повторне відстеження.

Методи одержання результатів відстеження:

Для проведення повторного відстеження використовувався статистичний метод одержання даних, отриманих за результатами моніторингу діяльності Центру надання адміністративних послуг.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:

Враховуючи цілі прийняття регуляторного акта, для відстеження результативності були визначені такі показники:

– кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;

– середній термін розгляду звернень;

– відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним у інформаційних та технологічних картках;

– спрощення процедур отримання адміністративних послуг;

– кількість адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративних послуг;

– кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративних послуг.

Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

В процесі відстеження результативності регуляторного акта проведено аналіз звернень одержувачів адміністративних послуг за даними моніторингу діяльності ЦНАП.

№з/п Показники Кількісні та якісні значення
Січень-лютий 2014р Січень-лютий 2015р
1. Кількість видів адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративних послуг 81 вид адмінпослуг (в т.ч.31 вид документів дозвільного характер ру ) 144 види адмінпослуг (в т.ч. 82 види доку- ментів дозвільного характеру)
2. Кількість звернень одержувачів адміністративних послуг 6610 7503
3. Середній термін розгляду звернення Звернення розглядаються в терміни, визначені законодавством України. Середній термін розгляду звернення становить від 2 до 10 днів. Поряд з тим є послуги, які надаються у день звернення, або термін надання яких становить 30 календарних та робочих днів.
4. Відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним у інформаційних та технологічних картках Відповідає
5. Кількість скарг одержувачів послуг Немає

З метою впорядкування та поліпшення якості надання адміністративних послуг, створення сприятливих умов для реалізації фізичними та юридичними особами їх конституційних прав, свобод і законних інтересів Центром надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради початковий перелік послуг було значно розширено послугами територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, відповідно до розпорядження КМУ № 523-р від 16.05.2014р. Таким чином, кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла до 144 і тепер включає найбільш затребувані суспільством – реєстрацію фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, реєстрацію речових та майнових прав, послуги Держземагенства тощо. Результатом впровадження регуляторного акта є забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг та відповідно збільшення кількості звернень, у відношенні до аналогічного періоду минулого року, майже на 15%.

Прийнятий регуляторний акт, основною метою якого є дотримання та реалізація принципів «організаційної єдності» та «єдиного вікна», при організації надання встановленого переліку адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, забезпечив організаційне поєднання в одному приміщенні дозвільного центру адміністративних органів та їх посадових і службових осіб, адміністраторів.

Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Результатом впровадження рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 24 грудня 2013 року №681/22 «Про Положення про Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради, внесення змін в рішення та визнання таким, що втратив чинність пункт рішення виконавчого комітету міської ради з цього питання», є забезпечення суб’єктів звернення, відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги», якісним сервісом при наданні адміністративних послуг в межах міста за мінімальної кількості звернень, а також і в подальшому сприятиме забезпеченню оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Суттєвою перевагою є той факт, що в ЦНАП суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, при цьому отримує необхідні консультації в адміністратора, що значно скорочує його часові та фінансові витрати.

Таким чином, беручи до уваги викладене вище, вважаємо за необхідне залишити зазначений регуляторний акт діючим та, у разі необхідності, внести зміни. Провести періодичне відстеження його результативності у терміни відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Секретар виконавчого комітету

Чернівецької міської ради                          Олег Стецевич

Виконавець:

Начальник відділу з питань оформлення

дозвільних документів міської ради                 Петро Луців



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *