19.02.2019











Інформація щодо організації та
проведення мирних заходів


Звіти про фактично використані кошти та надані послуги МКП


Доступ до публічної
інформації


Стратегічний план розвитку Чернівців на 2012-2016 роки


Генеральний план міста


Схема зонування міста Чернівці


Схема тимчасових споруд міста Чернівці


Карта номінованої площі та буферної зони ЮНЕСКО


Межі центрального історичного ареалу


На допомогу захисникам Батьківщини



МИ В:




МІСТА-ПОБРАТИМИ ЧЕРНІВЦІВ

Клагенфурт Назарет Ілліт Саскатун Конін Сучава Тімішоара Солт Лейк Сіті Ясси Бєльці









Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.

Для реєстрації місця проживання особа або її представник  (повноваження якого засвідчені у встановленому законом порядку)  подає:

  • письмову заяву, встановленої форми;
  • документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист).

            Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;

  • квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);
  • документи, що підтверджують:

– право на проживання в житлі, – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.

Звертаємо увагу, що Правилами реєстрації місця проживання затверджено форму відповідної заяви (додаток 6), в якій передбачена графа “Згода власника/співвласників житла або їх уповноважених органів, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання заявника у разі відсутності документів, зазначених як підстава для реєстрації”. Згода власника   надається особисто та засвідчується підписом власника  або  надається у формі заяви, яка викладена письмово та нотаріально засвідчена нотаріусом відповідно до пункту 11 частини першої статті 34 Закону України “Про нотаріат”. Для посвідчення особи власника пред’являється паспорт із зазначенням реквізитів документа в заяві на реєстрацію місця проживання, що передбачено у формі заяви, затвердженою Правилами.

При реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників, документи, що підтверджують право на проживання в житлі, згода власника/співвласників житла не вимагаються.

– право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи;

– проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації;

  • військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  • заяву про зняття з реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання) та картку реєстрації особи (у разі якщо попереднє місце проживання зареєстровано у м.Чернівцях).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

–    документ, що посвідчує особу представника;

–    документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками або усиновлювачами.

Особа, яка досягла 14-ти років, вільно обирає собі місце проживання, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Що стосується реєстрації місця проживання новонародженої дитини, то батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

 

Документи подаються до

Центру надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради:

 вул. Героїв Майдану, 7  тел. 50 90 90, 50 90 72, 50 90 73,

вул.Руська, 183, тел. 58 44 45

Філія «Садгора» вул.І.Підкови,2 тел.  56 05 40



Comments are closed.