25.05.2018










Інформація щодо організації та
проведення мирних заходів


Звіти про фактично використані кошти та надані послуги МКП


Доступ до публічної
інформації


Стратегічний план розвитку Чернівців на 2012-2016 роки


Генеральний план міста


Схема зонування міста Чернівці


Схема тимчасових споруд міста Чернівці


Карта номінованої площі та буферної зони ЮНЕСКО


Межі центрального історичного ареалу


На допомогу захисникам Батьківщини



МИ В:




МІСТА-ПОБРАТИМИ ЧЕРНІВЦІВ

Клагенфурт Назарет Ілліт Саскатун Конін Сучава Тімішоара Солт Лейк Сіті Ясси Бєльці







Через блокуючу позицію членів виконкому Василя Продана та Антоніни Бабюк виконавчий комітет міської ради 13 лютого не зміг схвалити Положення про багатофункціональну електронну платіжну картку «Картку чернівчанина», визначити адміністратора системи моніторингу громадського транспорту у Чернівцях та затвердити Порядок проведення компенсацій перевізникам за проїзд пільгових категорій громадян, як у тролейбусах, так і в маршрутках.

Основним адміністратором системи моніторингу громадського транспорту у Чернівцях у проекті рішення пропонувалося визначити комунальне підприємство «Муніципальний інфоцентр» , що дозволило б цьому підприємству створити сучасну систему безперервного контролю за дотриманням схем та розкладів руху транспортних засобів з використанням даних GPS-моніторингу. Саме на постійні порушення графіків руху маршруток скаржаться чернівчани, а відсутність безперебійного контролю за дотриманням цих графіків не дозволяє притягнути перевізників до відповідальності. Окрім того, відсутність адміністратора системи моніторингу громадського транспорту у Чернівцях ускладнює проведення конкурс з визначення перевізників та укладання угод з переможцями цього конкурсу.
Неприйняття Положення про багатофункціональну електронну платіжну картку «Картку чернівчанина» ускладнює подальші дії щодо запровадження електронного квитка, зокрема у частині забезпечення проїзду пільгових категорій громадян.
Без затвердження Порядку проведення компенсацій перевізникам за проїзд пільгових категорій громадян, тролейбусне управління та приватні перевізники, які обслуговують 17 соціальних маршрутів, можуть зупинити перевезення пільговиків. У запропонованому проекті рішення пропонувалося при нарахуванні компенсацій приватним перевізникам за перевезення пільговиків, окрім коефіцієнту співвідношення кількості пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд, застосовувати коефіцієнт виконання рейсів. Це б посилило відповідальність перевізника за дотримання графіків руху.
Виконавчий комітет вирішив розгляд зазначених проектів рішень перенести на своє наступне засідання.



Comments are closed.