18.08.2018










Інформація щодо організації та
проведення мирних заходів


Звіти про фактично використані кошти та надані послуги МКП


Доступ до публічної
інформації


Стратегічний план розвитку Чернівців на 2012-2016 роки


Генеральний план міста


Схема зонування міста Чернівці


Схема тимчасових споруд міста Чернівці


Карта номінованої площі та буферної зони ЮНЕСКО


Межі центрального історичного ареалу


На допомогу захисникам Батьківщини



МИ В:




МІСТА-ПОБРАТИМИ ЧЕРНІВЦІВ

Клагенфурт Назарет Ілліт Саскатун Конін Сучава Тімішоара Солт Лейк Сіті Ясси Бєльці







На новий маршрут №11 (Училище №15 – Садгора) сьогодні виїхали два тролейбуси «Дніпро» Т 203. За традицією перший рейс для чернівчан був безкоштовним.

«За кошти міського бюджету було закуплено чотири тролейбуси виробництва заводу «Південмаш», – каже Чернівецький міський голова Олексій Каспрук. – Ці машини особливі тим, що автономним ходом можуть подолати до 30-ти кілометрів, тому не потребують контактної мережі, щоби дістатися центру Садгори. Поки що на маршруті працюватиме два тролейбуси. Інші два вже сходять з конвейеру і невздовзі прибудуть до Чернівців, пройдуть випробовування і вийдуть на маршрут. Ми й надалі будемо надавати перевагу новій техніці українського виробництва. По-перше, це значно скорочує витрати на обслуговування, а по-друге – підтримує українську економіку. Приклад прогресивних міст показав, що це хороша практика».
Маршрут №11 розпочинається від училища №15 на вулиці Південно-Кільцевій, пролягає вулицями Головною, Хотинською і Васіле Александрі до зупинки «Космо» у центрі Садгори. Його протяжність в обидві сторони складає 34 кілометри 300 метрів, на повний цикл витрачається 80 хвилин. Автономним ходом на цьому маршруті долається близько 10 кілометрів. З обидвох кінців тролейбуси починають курсувати о 6.30. Коли на маршрут виходитимуть усі чотири машини, інтервал руху складатиме близько півгодини. У той же час продовжать курсувати і автобуси №1.
Як повідомив виконуючий обов’язки начальника Чернівецького тролейбусного управління Михайло Олексюк, кожен тролейбус обійшовся громаді у 7 мільйонів 400 тисяч гривень. Машини вироблено у Дніпрі на заводі «Південмаш». Т 203 має надійний білоруський кузов «МАЗ», підсилену німецьку підвіску, якісну електроніку, обладнаний кондиціонером, камерами відеоспостереження, а також невеликими контейнерами для сміття у салоні. У тролейбуса низька підлога, також він обладнаний механічним пандусом для доступності.



Comments are closed.