16.11.2018











Інформація щодо організації та
проведення мирних заходів


Звіти про фактично використані кошти та надані послуги МКП


Доступ до публічної
інформації


Стратегічний план розвитку Чернівців на 2012-2016 роки


Генеральний план міста


Схема зонування міста Чернівці


Схема тимчасових споруд міста Чернівці


Карта номінованої площі та буферної зони ЮНЕСКО


Межі центрального історичного ареалу


На допомогу захисникам Батьківщини



МИ В:




МІСТА-ПОБРАТИМИ ЧЕРНІВЦІВ

Клагенфурт Назарет Ілліт Саскатун Конін Сучава Тімішоара Солт Лейк Сіті Ясси Бєльці







«Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляємо про проведення о 8.30 год.  19 жовтня 2018 року в каб. № 202 в приміщенні Чернівецької міської ради (м. Чернівці, Центральна площа, 1), конкурсу на заміщення вакантних посад:

         – головного спеціаліста відділу туризму міської ради;
         – заступника директора, начальника управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради;
         – начальник відділу оренди землі управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради (на період відпустку для догляду за дитиною  основного працівника);
         – начальника відділу компютерно-технічного забезпечення міської ради».
         Кваліфікаційні умови до кандидатів на посаду:
         – головного спеціаліста відділу туризму міської ради: громадянство України, освіта: вища  за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра
(«Туризм»,  «Менеджмент та адміністрування», «Міжнародна інформація»,  «Державне управління», «Іноземні мови», «Міжнародні відносини»), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 2 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
         – заступника директора, начальника управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради: громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста (землевпорядкування та кадастр), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
         – начальника відділу оренди землі управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради (на період відпустку для догляду за дитиною  основного працівника);
громадянство України, освіта: вища  за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (землевпорядник, юрист, економіст), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах  в інших сферах управління не менше 4 років.
         начальника відділу компютерно-технічного забезпечення міської ради:  громадянство України, освіта: вища  за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (кібернетика, прикладна математика, інформатика, економісна кібернетика, інформаційно-телекомунікаційні системи), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах  в інших сферах управління не менше  5 років.
          Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • 1 фотокартку розміром 3 х 4 см.;
  • документи про освіту;
  • інформацію про заповнення Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
  • паспорт громадянина України;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • письмову згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • копію трудової книжки.

Кандидати допущені до участі у конкурсі, складають іспит на знання Конституції України, Закону України «Про службу в органах місцевого само-врядування», «Про запобігання корупції», інших законодавчих та нормативно-правових актів з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково.

Заяви  приймаються  13 вересня по 12 жовтня 2018 року за адресою:                        

м. Чернівці, Центральна площа, 1, відділ з питань кадрової роботи, каб. 305, тел. 52-51-00.



Comments are closed.